Часті «я сам!», істерики, опір на будь-яке «ні»?Це не капризи - це момент, коли формується її перше «Я».
І саме зараз від того, як реагує дорослий, залежать: самооцінка, автономія та впевненість дитини на роки вперед.
ПРО КУРС:
Криза трьох років - це не про «неслухняність» і «впертість». Це момент, коли дитина вперше стикається з власним «Я». Їй потрібна окремість, свобода, можливість впливати на світ - і все це часто виглядає для батьків як хаос і протест.
Цей курс допоможе вам побачити поведінку дитини не, як проблему, а як природний етап розвитку, у якому ви - головний Дорослий, середовище, що формує її особистість.
Курс не дає «простих методик». Він дає розуміння.
А коли є розуміння - змінюється все.
Для батьків дітей віком від 2 до 5 років, які:
стикаються з істериками, протестами та «я сам!»
відчувають, що втрачають контакт
не знають, як реагувати, коли дитина каже «ні» на все
хочуть встановлювати здорові межі без покарань
прагнуть зберегти любов і теплоту у складні моменти
хочуть підготуватися до періоду, який скоро почнеться
бачать, що комунікація вже «з’їжджає» - і хочуть повернути її в здоровий формат
1
розуміння природи кризи трьох років
2
навичку реагувати спокійно й усвідомлено
3
сильний контакт із дитиною - навіть у складних ситуаціях
4
конкретні інструменти дій замість «я кричу і зриваюсь»
5
вміння встановлювати межі без покарання й сорому
6
внутрішній спокій і впевненість у тому, що з дитиною все добре
Структура курсу:
Курс розділений на 5 модулей, а саме:
Модуль 1. Розуміння кризи
• Що насправді відбувається з дитиною
• Завершення симбіотичного періоду
• Перша сепарація свідомості, формування автономії
• Період проб і перевірок
Модуль 2. Відповідальність Дорослого
• Задача батьків - стати «непотрібними»
• Важливість стратегічного підходу
• Чому неідеальність батьків - це благо
• Батьківські страхи і як з ними працювати
• Хто такий значущий Дорослий
Модуль 3. Взаємодія Дорослого з дитиною
• Природа протистояння, що насправді відбувається
• Як формується самооцінка дитини
• Дії та наслідки: що варто робити, а що ні
• Оберігання та дозвіл діяти
Модуль 4. Конфлікти
• Конфлікт, як тренування навичок
• Як працює право на «НІ»
• Навіщо дитині потрібні конфлікти
• Конфлікт і здатність відстоювати себе
• Як зробити конфлікт безпечним
Модуль 5. Підсумки
• Не «пережити», а «прожити»
• Задача дитини у цей період
• Задача батьків у цей період
• Дорослі теж проходять свою сепарацію
• Коли може бути пізно?
5 коротких, містких відео
Структурований розбір усіх аспектів кризи
Практичні інструкції «як реагувати і як діяти»
Фрази, які реально працюють
Доступ назавжди
менше істерик і вибухів емоцій
більше стабільності й передбачуваності
сильніший контакт із дорослим
сильніший контакт із дорослим
автономія без боротьби
здорове «я можу»
Саме в цей період закладається основа самооцінки та впевненості.
Ваш стан - її фундамент.
Олексій Зуб-Золотарьов
● Засновник мережі дитячих садочків "Андерсен"● Творець трансформаційної гри про стосунки батьків та дітей «Відображення»● Експерт з батьківсько - дитячих стосунків● Досвід більше 10 років● Засновник школи "Точка опори"
Мої соцмережі
Олексій Зуб-Золотарьов
Олексій Зуб-Золотарьов
© 2025 Точка Опори. Усі права захищено.
Олексій Зуб-Золотарьов
Олексій Зуб-Золотарьов
Олексій Зуб-Золотарьов
© 2025 Точка Опори. Усі права захищено.
Соцмережі
Олексій Зуб-Золотарьов